среда, 15. април 2015.

Rimmel Stay Matte kameni puder

Danas cu pisati o Rimmel Stay Matte kamenom puderu. Moje lice je uzasno masno, ako stavim samo puder lice ce mi prosijati nakon pola sata. Sa ovim puderom mi lice bude matirano do 5 sati.


Na nasem trzistu mogu se naci pet nijansi pudera, koje su veoma slicne,veoma je mala razlika medju nijasama. Mislim da bi vecina mogla naci odgovarajucu nijansu za sebe. Ne menja boju pudera, daje kozi prirodan, zdrav izgled. Miris je veoma prijatan i blag, ne zadrzava se dugo na kozi. Dolazi u veoma nekvalitetnoj ambalazi, od slabe plastike, na svu srecu mi nije pao,ali verujem da bi se slomio. Cena je oko 600 dinara za 14g proizvoda. Sporo se trosi i ne trusi se. 

Jedno vreme sam ga nanosila obicnom cetkom, a zatim sa presla na ovu pufnu za puder.Cini mi se da sa njom lice izgleda jos lepse. U pitanju su ebelin pufne. Cena je oko 130, a dobiju se dve pufne.



Da li ste koristile ovaj puder u kamenu i kako Vam se cini? :)







Нема коментара:

Постави коментар